FCM Pigefodboldskole 2023/2024

Så er tiden kommet, hvor det er tid til at tilmelde pigespillere til FCM Pigefodboldskole, der i 2023 er for piger i årgang 2011, 2012 og årgang 2013.

FCM Pigefodboldskole 2023/2024, bliver den 10. sæson med FCM Pigefodboldskole og den sjette, hvor vi udbyder FCM Pigefodboldskole i samarbejde med DBU Pigelicensklubben og FCM samarbejdsklubben, Vildbjerg SF.

Igennem de første ni sæsoner med FCM Pigefodboldskole har vi fået lov til at træne med nogle rigtigt dygtige fodboldpiger fra hele regionen. Nogle af de første piger vi arbejdede med, er nu blevet så gamle og så dygtige, at de optræder i Kvindeligaen, i 1. division, i de landsdækkende U16- og U18 DM-rækker og flere er tilmed blevet U-landsholdsspillere. Samtidig kan vi, i takt med at flere og flere piger er kommet med omkring vores træningstilbud de seneste år, og se at flere af pigerne bliver en del af DBUs talentudviklingsprogram for U13-, U14- og U15-piger. Det glæder os, at vi kan være med til at skabe og udvikle pigefodboldspilleres drømme.

FCM Pigefodboldskole foregår også i sæson 2023/2024 indledningsvist to steder i regionen. Det ene sted er hos Vildbjerg SF (kaldet Center NORD) og det andet er hos Brande IF (kaldet Center SYD). Når pigerne tilmeldes, er det muligt at ønske, om man kan deltage i enten Center SYD eller Center NORD, men i FCM Klubsamarbejdet forbeholder vi os retten til at fordele spillerne, så fordelingen bliver så god som mulig – naturligvis med geografisk hensyntagen.

Tilmelding her