Roslev Idrætsklub

Pigeraketten skaber fællesskab om fodbolden

Pigeraketten blev i år afholdt i et samarbejde mellem Roslev IK, DBU og Velfærdsalliancen på stadion i Roslev samledes 90 piger fra de lokale skoler i Durup, Glyngøre, Oddense og Roslev.

Denne begivenhed bl ev en særlig dag, hvor piger fra O. til 3. klasse fik muligheden for at spille fodbold og skabe nye venskaber. Tirsdag den 16. april 2024 blev en dejlig dag – hvor Roslev IK med hjælp fra 10 piger fra Roslev skoles 7. klasse, lærere og voksne fra klubben, der alle var med til at skabe en fantastisk oplevelse for deltagerne.

Arrangementet var efter flere dage med regn, badet i solskin, hvilket kun gjorde dagens aktiviteter endnu sjovere. Efter en dag fyldt med leg og fodbold, blev pigerne til slut forkælet med hjemmebagte kager. Til disse lækkerier blev der serveret kakaomælk, sponsoreret af Thise Mejeri, hvilket var prikken over i'et på en allerede skøn dag.

Under billedgalleriet ses en video af pigernes fødselsdagssang til Roslev IK.

Billedgalleri fra dagen ...

Pigerne, som deltog på Pigeraketten 2024, synger fødselsdagssang for Roslev IK, som i år kan fejre 100 års jubilæum - beklager den lange ventetid ;)

Hovedsponsor

Tøjsponsor

Besøg vores side
Roslev Idræts Klub | Viumvej 13, 7870 Roselv | roslevik@hotmail.com | CVR-nr. 2707 2011