Fodbold afdelingen informerer

Brug QR koden her til at finde
DBU Kluboffice tilmelding:

Det er stadig muligt at bestille klubtøj hos Sportmaster i Skive, se mere om størrelser mv i filen herunder ...

Bestilling af klubtøj (0.1 Mb)

Er du ny træner

i Roslev IK?

Som ny – eller gammel – træner kan du kontakte Bethina Lunne på tlf. 4051 4913.

Bethina hjælper gerne, med fx at indhente den obligatoriske børneattest, få bestilt trænertøj, udlevering af nøgler til klubben og rundvisning på anlægget/i klubhuset.

Afslutning - senior fodbold 2021

Lørdag den 13. november afholdt Sundsøre-Roslev afslutningsfest for herre senior. Traditionen tro blev der uddelt priser og holdt tale til træneren. Lars takker for den fine tale og kurv.

Årets spiller gik til keeper Nikolaj Skytte. Skytte har været igennem en fantastisk udvikling, hvilket har resulteret i mange flotte redninger igennem sæsonen, og så bidrager han altid til den gode stemning på holdet, såvel inde som uden for banen.

Prisen som årets fighter gik til Andreas Kortbek. Andreas bærer ikke uden grund anførebinden. Andreas er  i ordets forstand en rigtig fighter, som altid går forrest og aldrig sætter sig selv højere end holdet.

Emil Strøm, holdets "Benjamin" og Årets topscorer med 6 flotte mål. Taget i betragtning, at Emil har spillet flere positioner igennem sæsonen er 6 mål ganske godt gået .

FCM spillere på besøg i Roslev

Torsdag den 3. oktober 2019 var ca. 60 forventningsfulde børn og unge på plads på stadion for at træne med spillere fra FC Midtjyllands talentakademi og superligahold, heriblandt  Gustav Isaksen som selv har trådt sine første fodboldstøvler på Roslev stadion.

Der blev virkelig lagt kræfter og engagement i spillet på banen og det var en supergod træning. Efter træningen var der spisning i hallen.

Bemærk: Du må hente billederne til eget brug, men billederne må ikke bruges i kommercielle sammenhænge uden at indhente tilladelse fra klubben, fotorettigheder tilhører Roslev IK/Hanne Teglgaard.

>>> Her kan du se alle billeder

Gutterne tog på træningslejr i Roslev

Fredag samledes holdet kl 16.00 hvor de blev indlogeret på Roslev Vandrerhjem.

Herefter stod den på dagens 1. træningspas, på græs... efter en rigtig god træning med meget intensitet var der velfortjent aftensmad i Salling Hallerne.

Dagens 2. træningspas bød på yoga med Kirsten – en lille overraskelse for spillerne, men hele holdet arbejdede intens med de uvante stillinger.

Resten af aftenen bød på hygge med kahoot og spil inden sengetid.

Lørdag står på kamp  mod Ørslevkloster IF

FANTASTISFODBOLDSTART FOR PIGER

Billederne er fra Pigeraketten - august 2019

Hej alle friske piger
i alderen 9–11 år

Kom og vær til ”Fantastisk fodboldstart for piger” sammen med dine veninder - måske fodbold kunne være noget for dig/Jer….

Torsdag den 6. september 2019 fra kl. 17.00-18.00 mødes vi på Roslev Stadion, hvor Line fra DBU kommer og træner Jer.
Line har spillet på alle de danske ungdomslandshold og er super dygtig.

Har du lyst til, at prøve er det gratis og være med. Tilmelding kan ske til din træner eller på telefon 4051 4913.

Dette tilbud er i samarbejde med Sundsøre FK og Sallingsund FC. Klubberne håber rigtig mange piger vil møde op til en hyggelig eftermiddag.

Mange sportslige hilsener
Bethina / telefon 4051 4913