» ... alle indsatser der bliver gjort,

stor som lille, er med til at gøre klubben,
til det gode sted, vi alle ønsker.«

Roslev Idrætsklub er en flerstrenget idrætsforening - vi tilbyder fodbold, minigolf, motion & fitness, IndoorCycling, gymfit, gymnastik, LatinCombi, badminton, tennis og idræt for seniorer.

Roslev Idrætsklub har stor betydning for vores lokalsamfund både rent sportsligt men bestemt også socialt. I og med at klubben spænder bredt indenfor idræt, gør det klubben til et naturligt samlingssted både for børn og voksne. Mange af byens borgere er engagerede i klubben, og alle indsatser der bliver gjort, stor som lille, er med til at gøre klubben, til det gode sted, vi alle ønsker.

Fodbolden er vores flagskib. Med 1. holdet i serie 2 giver det både mange folk på stadion og god omtale i lokalavisen. Vi har en stor ungdomsafdeling; de yngste spillere er 3-4 år. Hvert år tilbyder vi vore ungdomsspillere at deltage i Vildbjerg Cup, og der er altid en stor flok afsted.

Også vores minigolf-afdeling har klaret sig flot de senere år. Vores minigolfanlæg er internationalt godkendt med både filt og eternit baner, og vi har lagt baner til flere store arrangementer. Vi har haft flere danmarksmestre.

I motion og fitness-afdelingen har vi oplevet stor tilstrømning af medlemmer. Når man har sit medlemskab, kan man, ud over motionsrummet, deltage i IndoorCycling og gymfit. Her forsøger vi hele tiden, at holde os opdaterede omkring de nyeste træningsformer.
Vi har investeret i en tanita-vægt, så vore medlemmer kan blive vejet og få målt fedtprocent. Dette medvirker til, at den enkelte hele tiden kan holde øje med egne fremskridt.

Vores gymnastikafdeling tilbyder flere børne- og ungdomshold. Vi tilbyder både rytmisk gymnastik og spring. Sæsonen afsluttes hvert år med en stor og flot opvisning. Vi tilbyder også både LatinCombi og yoga i vinterhalvåret.

Badminton-afdelingen tilbyder træning for ungdom og badminton på motionsplan.

Hver torsdag mødes ca. 100 seniorer til idræt og hygge i Sallinghallerne. Her bliver dystet i mange forskellige aktiviteter eksempelvis bob, crocket og petanque.

Af nyere tiltag er der i sommeren 2018 indviet nye baner med kunstgræs til både bold og tennis.