Senior Idræt informerer

Senior Idræt mødes i Salling Hallerne

hver torsdag kl. 9.30 – 11.30

fra september til april – hold øje med opslag.

Senioridræt mødes til et spil bob, petangue, gymnastik, kroket eller minigolf ...

Vel mødt til både nye og gamle seniorer!

Hyggelig start på DGIs 60+

Torsdag den 2. september 2021 startede RIK & DGI arangementet 60+ og det blev en fantastisk hyggelig formiddag. 29 60+'er mødte friske op og deltog i formiddagens aktiviteter.

Efter en sjov opvarmning, hvor der blev grinet en masse, gik de opdelte grupper ud på de klargjjorte aktiveter. Der var discgolf, fitness, floorball, pickleball og stigegolf på programmet.

Især floorball var et hit, hvor pulsen kom op og hvor der blev gået til den, men der blev bestemt også taget godt imod de øvrige aktiviteter.Afslutningsvis blev der hygget med kaffe i caféen.

Sæt kryds i kalenderen d. 9. september hvor vi igen åbner dørene for en sjov aktiv formiddag. Vi mødes i Salling Hallernes hal 2 kl. 9.30.

Næsten gang står programmet på Ringo, badminton, bowls og andre småspil. Og selvfølgelig vil der også være "kaffe-hygge" i caféen.

Se flere billeder her