Roslev Idrætsklub

Vintersæsonen 2023/2024

Velkommen til en ny sæson med massevis af spændende gymnastik i Roslev Idrætsklub.

Alle hold starter i uge 37, hvis ikke andet er nævnt og der trænes i Salling Hallernes hal 2 eller multisalen.

Vi glæder os til at se jer alle ...

Familiemix 1-3 år

Holdet er for børn og deres forældre. At vende på hovedet, løbe, balancere og klatre - vi skal lege, mens vi udforske hvad kroppen kan, når vi skal rundt på vores mange forskellige redskaber.

Træningstid: Onsdag kl. 16.30-17.30
Trænere:  Kristina og Annika

Filurer 3-4 år

Holdet er for alle børn, som kan lide at lege og få brugt energi på en sjov måde med bevægelse til musik og leg på gymnastikbaner.

Træningstid: Tirsdag kl. 17.00-18.00
Trænere: Christina, Amanda, Silke, Luna og Laura

Krudtugler 5-6 år

Vi skal hoppe, synge og danse og lave masser af sjove baner. Vi skal have det sjovt med vores venner.

Træningstid. Mandag kl. 17.00-18.00
Trænere. Janni, Lene, Johanne
og Katrine

Springlopper 1.-3. klasse

Holdet er for alle i 1.-3. klasse, der elsker gymnastik, spring, musik og bevægelse. Vi skal træne forskellige grundspring, øve styrke, springe på trampolin og airtrack, øve håndstand, vejrmøller, ruller og meget mere.
Vi skal også lege, grine og have det rigtigt sjovt.

Træningstid: Onsdag kl. 17.30-19.00
Trænere:  Tenna, Pernille, Erik, Gry, Julie og Lea

Juniormix 4.-7. klasse*

Holdet er for alle i 4.-7. klasse både nybegyndere og trænede, vi skal træne grundspring, men også lidt mere avancerede spring.

Træningstid: Torsdag kl. 17.0-18.15
Trænere: Camilla, Cecilie, Louise, Mathilde og Erik

*Har du lyst til at træne både rytme og spring, er det muligt at træne på både Juniormix og rytmepiger - der vil være et nedsat kontingent for deltagere på begge hold.

Rytmepiger 4.-7. klasse*

Holdet er for piger 4.-7. klasse, der elsker at have det sjovt, danse og lave rytmiske øvelser til musik. Vi skal øve gymnastiske grundøvelser, træne styrke, balance og smidighed. Vi skal lave serier med håndredskaber såsom vimpler og sjippetove. Vigtigst af alt, så skal vi have det sjovt og lave en masse fed gymnastik.
Vi varmer op i multisalen.

Træningstid: Torsdag kl. 18.00-19.00
Trænere: Camilla og Winnie

Labre Larver 18+

Rytmisk gymnastik for de voksne – savner du rytmegymnastikken fra efterskoletiden? Eller har du lyst til at bevæge dig til musikken og samtidig træne koordination sammen med et blandet hold af unge og mere modne kvinder – så er dette holdet for dig.

Træningstid:  Torsdag kl. 19.00-20.00
Trænere:  Winnie, Camillla og Cecilie

Crossgym

Først en god opvarmning og derefter styrke- og pulstræning. Vi slutter af med udstrækning, for dem som har lyst. Holdet er for både nybegyndere og øvede - mænd og kvinder. I møder bare op.

Træningstid: Tirsdag kl. 17.00-18.00
Træner:  Anne Kirstine

Yoga

I Ha-tha yoga arbejdes der med åndedrættet, smidighed, balance og styrke i kroppen i de mange forskellige yogastillinger. Holdet er både for mænd og kvinder, undervisning afsluttes med afspænding. Medbring gerne et hyggetæppe og egen
yogamåtte.

Træningstider:
Hold 1 - Mandag kl. 17.15-18.30
Hold 2 - Torsdag kl. 18.30-19.45

Træner: Kirsten

Det er gratis at træne gymnastik i september måned.

Betaling og tilmelding skal ske senest den 1. oktober 2023, se pris mv under tilmelding her!

Ret til ændringer i programmet forbeholdes.

Hovedsponsor

Tøjsponsor

Besøg vores side
Roslev Idræts Klub | Viumvej 13, 7870 Roselv | roslevik@hotmail.com | CVR-nr. 2707 2011