Motion & Fitness afdelingen informerer

Find oplysninger om

tilbud og priser her!

Afhentning af nøglebrik

Når du har betalt dit abonnement via Conventus, kan afhentning af nøglebrik ske efter et døgn.

Det samme gør sig gældende ved bestilling af bortkommet brik.

Kontakt Villy eller Inger for at aftale nærmere

Har du fået nyt betalingskort og har problemer ... se vejledning herunder:

Nyt betalingskort - vejledning (0.7 Mb)

Som medlem af Anti Doping Danmark gælder reglerne som er fastsat i WADA's Anti-Doping Code også i Roslev Idrætsklubs Motion & Fitness afdeling

Sanktionerne i forbindelse med en dopingkontrol i et motion- og fitnesscenter, der er medlem af DIF eller DGI/DFIF/DDS.Danmarks Idræts-Forbund, DGI, DFIF og DDS følger den strafferamme, som er fastsat i WADA's Anti-Doping Code, og reglerne gælder derfor alle idrætsudøvere i Danmark.

Straffen for doping er udelukkelse fra alle trænings- og konkurrenceaktiviteter samt et hvilket som helst ulønnet eller lønnet hverv inden for Danmarks Idræts-Forbund, medlemsorganisationer og foreninger.

Se mere på Anti Doping Danmarks hjemmeside.