FCM U13 LICENSTRÆNING

FCM Klubsamarbejdet har igennem mange år lavet fodboldtræning for drenge i U10-U12 alderen. Denne træning på tværs af klubber i FCM Klubsamarbejdets geografisk inddelte områder, har ud over at skabe dygtigere fodboldspillere også skabt venskaber på kryds og tværs, smil og masser af gode oplevelser.

Fra denne sæson tog vi så et nyt initiativ, hvor der også blev rum for læring, venskaber, smil og endnu flere gode oplevelser for U13-drengene i FCM-licenstræningen. Det har været et super tiltag og derfor giver vi nu også mulighed for drengene fra årgang 2011 for at tilmelde sig FCM U13 Licenstræning i sæson 2023/2024.

Konceptet omkring træningen er det samme som for de yngre årgange og rent praktisk kommer træningen til at foregå i de samme rammer som med U12-årgangen i område 4. For U13 drengenes vedkommende spiller vi dog også et par testkampe i vinterperioden.

FCM-licenstræningen varetages af en FCM-licenstræner samt flere andre dygtige og ambitiøse trænere fra området.

Tilmelding her

Se datoer og meget mere i filen her:

FCM U13 LICENSTRÆNING (0.2 Mb)