Målmandstalent udtaget til FC Midtjyllands ATK+ center!


Vores lokale RIK-dreng, Frederik Lisbygd, har i sidste weekend været til stævne i Vildbjerg sammen med hundredvis af andre håbefulde spillere.

Frederik leverede en super indsats og er nu blevet udtaget som målmand til ATK+ centret! 🇩🇰

Kæmpe stort tillykke til Frederik – vi glæder os til at følge din udvikling og se dig i aktion på RIK’s baner!

Bethina Lunne
Klubudviklingskonsulent

Skriv til os

Min side