Målmandstalent udtaget til FC Midtjyllands ATK+ center!
Vores lokale RIK-dreng, Frederik Lisbygd, har i sidste weekend været til stævne i Vildbjerg sammen med hundredvis af andre håbefulde spillere.
Frederik leverede en super indsats og er nu blevet udtaget som målmand til ATK+ centret! 🇩🇰
Kæmpe stort tillykke til Frederik – vi glæder os til at følge din udvikling og se dig i aktion på RIK’s baner!
Bethina Lunne
Klubudviklingskonsulent
